Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

AB.272.1.2012 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg
data opublikowania zdarzenia: 2012-01-31 14:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2012-01-31
Data końca składania ofert: środa 2012-02-22 godz. 09:00
Oznaczenie: AB.272.1.2012
Szczegółowa informacja:

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tablic rejestracyjnych, zwanych dalej tablicami, zgodnie z rodzajem i ilością wg poniższego zestawienia: 1) samochodowe jednorzędowe - 3500 kpl. 2) samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 100 kpl. 3) samochodowe jednorzędowe - 400 szt. 4) samochodowe dwurzędowe - 200 szt. 5) motocyklowe / ciągnikowe - 200 szt. 6) motorowerowe - 300 szt. 1. Ilości tablic zostały podane jako ilości maksymalne i nie mogą być przekroczone w trakcie realizacji umowy. 2. Tablice winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm.). 3. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 4. Dostawa tablic będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego Zamówienia a wtórniki i w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w ciągu 3 dni. 5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Każda dostawa tablic będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane i dostarczone tablice gwarancji jakości na okres minimum 3 lat licząc od dnia wydania tablic w celu oznaczenia pojazdu podlegającego obowiązkowi rejestracji i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się tablic, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 8. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe po otrzymaniu zawiadomienia o wykryciu wad. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego. 10. Wykonawca zapewni nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych. 11. Oferowane dostawy (tablice) muszą odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie niniejszego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia właściwego miejscowo marszałka województwa na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych będących przedmiotem zamówienia (art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 roku Nr 108, poz. 908 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie niniejszego warunku uznaje się wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa tablic rejestracyjnych o wartości co najmniej 100.000 złotych brutto. Wykaz wykonanych dostaw należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w wykazie zostało wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł oraz wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.2. Dowód wniesienia wadium w/g Rozdziału VIII SIWZ zgodnie z art. 45 pkt. 6 i 7 Ustawy. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść oddzielnie. 4.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku Konsorcjum należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z pkt. 6.4.3., ewentualnie w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca prawo do reprezentacji. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich członków Konsorcjum, 2) dokumenty wymagane w ust. 2 winien złożyć każdy Wykonawca, 3) pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.). mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców lub oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, pokój nr 38, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2012-01-31
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2012-01-31 13:19
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)11.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2012-01-31
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2012-01-31 13:23
Wyniki wyboru oferty
data opublikowania zdarzenia: 2012-02-28 11:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2012-02-28
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2012-02-28 10:47
Załączniki:
  • Wyniki wyboru oferty (PDF)397.68kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2012-02-28
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2012-02-28 10:48
Podpisanie umowy
data opublikowania zdarzenia: 2012-03-08 14:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: AB.273.1.2012

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2012-03-08
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2012-03-08 13:57
Załączniki:
  • Podpisanie umowy (PDF)206.99kB
    Podpisanie umowy

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2012-03-08 13:58
[drukuj]