Poradnik klienta
Biuro Obsługi Klienta
Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11, I piętro, pokój 38
Dane kontaktowe
- tel. +48 52 388 13 00
- e-mail: bok@powiat-sepolno.pl
Godziny urzędowania
Dzień tygodnia |
Godziny urzędowania |
---|---|
poniedziałek |
7:30-15:30 |
wtorek |
7:30-16:00 |
środa |
7:30-15:30 |
czwartek |
7:30-15:30 |
piątek |
7:30-15:00 |
Głuchoniemi klienci Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, na adres e-mail: bok@powiat-sepolno.pl na numer fax: +48 (52) 388 13 03 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: +48 (52) 388 13 00.
ZGŁOSZENIE ZAMIARU SKORZYSTANIA Z USŁUG TŁUMACZA PJM, SJM ,SKOGN
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Deja-Dobrowolska - Sekretarz Powiatudata wytworzenia: 2018-07-04
- opublikował: Kamila Jabłońskadata publikacji: 2018-07-04 09:13