Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Poradnik klienta

Biuro Obsługi Klienta

Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11, I piętro, pokój 38
tel. 52 388-13-00
e-mail: bok@powiat-sepolno.pl

GODZINY PRACY STAROSTWA POWIATOWEGO

poniedziałki

-

7.30 do 15.30

wtorki

-

7.30 do 16.00

środy

-

7.30 do 15.30

czwartki

-

7.30 do 15.30

piątki

-

7.30 do 15.00

Zmiany obowiązują od dnia 1 lutego 2015 roku


Głuchoniemi klienci Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, na adres e-mail: bok@powiat-sepolno.pl na numer fax: (52)-388-13-03 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: (52) 388-13-00


 

ZGŁOSZENIE ZAMIARU SKORZYSTANIA Z USŁUG TŁUMACZA PJM, SJM ,SKOGN

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Deja-Dobrowolska - Sekretarz Powiatu
    data wytworzenia: 2018-07-04
  • opublikował: Kamila Jabłońska
    data publikacji: 2018-07-04 09:13

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5343
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-07-04 09:14
baner toplayer