Odnośniki
Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl
Treść strony
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Sekretarz Powiatu:
Anna Deja-Dobrowolska
pokój nr 40a
tel. 52 388-13-12
Sekretariat:
Agnieszka Hochel
pokój nr 38
tel. 52 388-13-00
fax. 52 388-13-03
Biuro Obsługi Klienta:
Monika Wojtalewicz
pokój nr 38
tel. 52 388-13-00
fax. 52 388-13-03
Powiatowy Rzecznik Konsumentów:
Katarzyna Niepiekło-Theil
pokój nr 63
tel. 52-388-13-68
Biuro Rady Powiatu:
Katarzyna Niepiekło-Theil - Kierownik Biura, Specjalista ds. BHP
pokój nr 63
tel. 52-388-13-68
Anna Kuchna - Inspektor Ochrony Danych
pokój nr 63
tel. 52-388-13-68
Obsługa informatyczna:
Andrzej Zająkała
pokój nr 47
tel. 52-388-13-05
Nadzór nad realizacją zadań z zakresu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej, obsługa BIP, Profil Zaufany, Obsługa informatyczna:
Wojciech Bilski
pokój nr 47
tel. 52-388-13-05
Zapewnia:
- sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa,
- obsługę administracyjną Rady Powiatu, Komisji Rady i Zarządu Powiatu,
- ochronę praw konsumentów
- organizację przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków,
- realizuje zadania dotyczące problematyki prawno – administracyjnej, nadzoru nad stowarzyszeniami
- ochronę praw konsumentów - do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
-
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
- współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
- wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Jabłońska
- opublikował: Kamila Jabłońskadata publikacji: 2010-08-04 08:57
- zmodyfikował: Kamila Jabłońskaostatnia modyfikacja: 2020-10-01 14:50