Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

AB.272.9.2011 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Realizacja zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży i szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe II"
data opublikowania zdarzenia: 2011-10-28 16:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2011-10-28
Data końca składania ofert: piątek 2011-11-04 godz. 11:00
Oznaczenie: AB.272.9.2011
Szczegółowa informacja:

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia będą odbywać się na terenie szkół wymienionych w pkt.7.1;7.2;7.3, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, w oparciu o opracowane przez Wykonawcę programy zajęć uwzględniające wymagania określone w SIWZ. 2. Zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży obejmują: 2.1.Kursy maturalne i zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego. Celem zajęć jest lepsze przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych w 2012 r. Zajęcia prowadzone będą w okresie I-IV 2012 r. w systemie 1x1-2h tygodniowo- łącznie 20h/grupę, w grupach 8 osobowych. Metodyka: wykład lub warsztat. 2.2.Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych, ICT, przedmiotów zawodowych i sportowo- rekreacyjne. Celem zajęć jest rozwój wiedzy uczniów poza minima programowe, nauka poszukiwania informacji i wyciągania z nich wniosków. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2011 r.- VI 2012 r. w systemie 1x2h tygodniowo- łącznie 50h/grupę, w grupach 8 osobowych. Metodyka: wykład lub warsztat. 2.3.Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów. Celem zajęć jest wyrównanie poziomu wiedzy w zakresie danego przedmiotu pomiędzy uczestnikami zajęć a ich rówieśnikami, co pozwoli na powrót do pełnego uczestnictwa w realizacji programu nauczania. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2011 r.- VI 2012 r. w systemie 1x2h tygodniowo- łącznie 50h/grupę, w grupach 5 osobowych. Metodyka: wykład lub warsztat. 2.4.Zajęcia wsparcia psychologicznego: nauka kontroli i opanowania agresji, koncentracja na zadaniu oraz techniki opanowania stresu szkolnego i radzenia sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach ma pozwolić uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2011 r.- VI 2012 r. - łącznie 15h/grupę, w 2 grupach 8 osobowych. Metodyka- warsztat. 2.5.Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze 4h/osobę. Podczas indywidualnych spotkań z doradcą uczniowie winni nauczyć się rozpoznawać swoje mocne i słabe strony, a także podjąć próbę stworzenia swoich Indywidualnych Planów Działania dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych, a w przyszłości także zawodowych. 2.6.Zajęcia praktyczne realizowane w salach szkolnych. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2011 r.- VI 2012 r. w systemie 1x2h tygodniowo- łącznie 50h/grupę, w grupach 5 osobowych, w przypadku pracy z uczniami upośledzonymi w grupach 3 osobowych. Metodyka- warsztat. 2.7.Zajęcia w pracowniach informatycznych udostępnianych uczniom na realizację zadań elearningowych. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2011 r- VI 2012 r. w systemie 3h tygodniowo- łącznie 75h/grupę. Metodyka- warsztat. 3. Szkolenia dla nauczycieli dotyczą obsługi komputera i posługiwania się e-learningiem i multimediami w procesie dydaktycznym. Celem zajęć jest wdrożenie nauczycieli do rzeczywistego posługiwania się multimedialnymi środkami dydaktycznymi na co dzień i trwałe podniesienie atrakcyjności zajęć w szkołach. Zajęcia prowadzone będą w okresie X-XII.2011 .r - łącznie 30h/grupę, w grupach 8 osobowych. Metodyka- warsztat. 4. Zajęcia powinny odbywać się (godz. dydaktyczna trwa 45 min.) od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Zajęcia mogą być realizowane w trybie weekendowym (soboty-niedziele) w porozumieniu z Zamawiającym i Dyrektorem szkoły. Materiały biurowe do realizacji zajęć zabezpiecza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przeprowadzenia zajęć dla uczniów albo szkolenia dla nauczycieli w miejscu i terminach uzgodnionych z Zamawiającym, b) dołożenia wszelkich starań, ażeby zajęcia prowadzone były na najwyższym poziomie, stwarzając tym samym uczestnikom optymalne warunki do nauki. Wykonawca powinien również motywować uczestników do nauki tak aby zapewnić pełną frekwencję na zajęciach, c) bieżącego sprawdzania listy uczestników obecnych na zajęciach. Uczestnicy zobowiązani są do dokumentowania swojej obecności podpisem. Listy obecności Wykonawca przekazuje w wyznaczonych terminach Zamawiającemu, d) dopilnowania, aby podczas każdych zajęć sala lekcyjna zaopatrzona była w odpowiedni plakat informujący, że szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL. Plakat informacyjny dostarcza Zamawiający, e) prowadzenia Dziennika zajęć określającego tematykę prowadzonych zajęć na podstawie opracowanego przez Wykonawcę programu zajęć. Dziennik dostarcza Zamawiający. Po zakończeniu całego cyklu zajęć ,w ciągu 5 dni roboczych Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu uzupełniony dziennik zajęć, listy obecności itp. f) przestrzegania punktualnego rozpoczynania i kończenia zajęć. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdym spóźnieniu. W przypadku spóźnienia - do odpracowania czasu w terminie uzgodnionym z grupą i Zamawiającym, g) uczestnictwa w kontrolach przeprowadzonych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji, h) przeprowadzenia na zlecenie Zamawiającego ankiet wstępnych i ewaluacyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu. Druki ankiet dostarczy Zamawiający. i) przygotowania i przeprowadzenia testowych pomiarów przyrostu wiedzy dwukrotnie (na początku i końcu zajęć) wśród uczestników oraz dokonania analizy wyników tych testów i przekazanie ich Zamawiającemu. 6. Przedmiot zamówienia podzielony został na 68 odrębnych zadań, różniących się miejscem przeprowadzenia zajęć oraz rodzajem zajęć z których każde stanowi odrębną część zamówienia. 6.1. Zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży i szkolenie dla nauczycieli w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Przemysłowa 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie, 7.1.1 Część I- Kurs maturalny z j.polskiego dla 1 grupy 7.1.2 Część II- Kurs maturalny z j.niemieckiego dla 1 grupy 7.1.3 Część III- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie sprzedawca dla 1 grupy 7.1.4 Część IV- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik mechanik dla 1 grupy 7.1.5 Część V- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik mechanik dla 1 grupy 7.1.6 Część VI- Zajęcia rozwijające Samozatrudnienie sposobem na życie dla 1 grupy 7.1.7 Część VII- Zajęcia rozwijające z inżynierii komunikacyjnej dla 1 grupy 7.1.8 Część VIII- Zajęcia rozwijające z budownictwa ogólnego z miernictwem dla 1 grupy 7.1.9 Część IX- Zajęcia rozwijające z technologii i konstrukcji maszyn i urządzeń dla 1 grupy 7.1.10 Część X- Zajęcia rozwijające z maszynoznawstwa dla 1 grupy 7.1.11 Część XI- Zajęcia rozwijające- sportowo-rekreacyjne dla 1 grupy 7.1.12 Część XII- Zajęcia wyrównujące z historii dla 1 grupy 7.1.13 Część XIII- Zajęcia wyrównujące z j.polskiego dla 1 grupy 7.1.14 Część XIV- Zajęcia wyrównujące z j.polskiego dla 1 grupy 7.1.15 Część XV- Zajęcia wyrównujące z budownictwa ogólnego z miernictwem dla 1 grupy 7.1.16 Część XVI- Zajęcia wyrównujące z j.angielskiego dla 1 grupy 7.1.17 Część XVII- Zajęcia wyrównujące z j.angielskiego dla 1 grupy 7.1.18 Część VIII- Zajęcia wsparcia psychologicznego dla 2 grup 7.1.19 Część XIX- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 13 osób 7.1.20 Część XX Zajęcia w pracowni informatycznej udostępnianej uczniom na realizację zadań elearningowych. 7.1.21 Część XXI- Szkolenie dla nauczycieli dla 1 grupy 6.2. Zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży i szkolenie dla nauczycieli w Zespole Szkół- Centrum Edukacyjne, ul. Pocztowa 16b, 89-410 Więcbork, 7.2.1 Część XXII- Kurs maturalny z matematyki dla 1 grupy 7.2.2 Część XXIII- Kurs maturalny z j.polskiego dla 1 grupy 7.2.3 Część XXIV- Kurs maturalny z j.polskiego dla 1 grupy 7.2.4 Część XXV- Kurs maturalny z j.polskiego dla 1 grupy 7.2.5 Część XXVI- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik hotelarstwa dla 1 grupy 7.2.6 Część XXVII- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik ekonomista dla 1 grupy 7.2.7 Część XXVIII- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk dla 1 grupy 7.2.8 Część XXIX- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie sprzedawca dla 1 grupy 7.2.9 Część XXX- Zajęcia rozwijające z matematyki dla 1 grupy 7.2.10 Część XXXI- Zajęcia rozwijające z matematyki dla 1 grupy 7.2.11 Część XXXII- Zajęcia rozwijające sportowo-rekreacyjne dla 1 grupy 7.2.12 Część XXXIII- Zajęcia rozwijające sportowo-rekreacyjne dla 1 grupy 7.2.13 Część XXXIV- Zajęcia rozwijające z geografii dla 1 grupy 7.2.14 Część XXXV- Zajęcia rozwijające informatyczne dla 1 grupy 7.2.15 Część XXXVI- Zajęcia rozwijające gastronomiczne dla 1 grupy 7.2.16 Część XXXVII- Zajęcia rozwijające gastronomiczne dla 1 grupy 7.2.17 Część XXXVIII- Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy 7.2.18 Część XXXIX- Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy 7.2.19 Część XL- Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy 7.2.20 Część XLI- Zajęcia wyrównujące z j.angielskiego dla 1 grupy 7.2.21 Część XLII- Zajęcia wsparcia psychologicznego dla 2 grup 7.2.22 Część XLIII- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 14 osób 7.2.23 Część XLIV- Zajęcia praktyczne kelnersko-gastronomiczne dla 1 grupy 7.2.24 Część XLV Zajęcia w pracowni informatycznej udostępnianej uczniom na realizację zadań elearningowych. 7.2.25 Część XLVI- Szkolenie dla nauczycieli dla 1 grupy 6.3. Zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży i szkolenie dla nauczycieli w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, ul. Kwiatowa 3, 89-422 Sypniewo, 7.3.1 Część XLVII- Kurs maturalny z matematyki dla 1 grupy 7.3.2 Część XLVIII- Kurs maturalny z matematyki dla 1 grupy 7.3.3 Część XLIX- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego z technologii produkcji zwierzęcej dla 1 grupy 7.3.4 Część L- Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego dla 1 grupy 7.3.5 Część LI- Zajęcia rozwijające z geografii z ochroną i kształtowaniem środowiska dla 1 grupy 7.3.6 Część LII- Zajęcia rozwijające z geografii dla 1 grupy 7.3.7 Część LIII- Zajęcia rozwijające z geografii dla 1 grupy 7.3.8 Część LIV- Zajęcia rozwijające z podstaw żywienia człowieka dla 1 grupy 7.3.9 Część LV- Zajęcia rozwijające z technologii gastronomicznej dla 1 grupy 7.3.10 Część LVI- Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy 7.3.11 Część LVII- Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy 7.3.12 Część LVIII- Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy 7.3.13 Część LIX- Zajęcia wyrównujące z j.niemieckiego dla 1 grupy 7.3.14 Część LX- Zajęcia wyrównujące z j.polskiego dla 1 grupy 7.3.15 Część LXI- Zajęcia wsparcia psychologicznego dla 2 grup 7.3.16 Część LXII- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 13 osób 7.3.17 Część LXIII- Zajęcia praktyczne w zawodzie kucharz małej gastronomii dla 1 grupy 7.3.18 Część LXIV- Zajęcia praktyczne w zawodzie kucharz małej gastronomii dla 1 grupy 7.3.19 Część LXV- Zajęcia praktyczne z mechanizacji dla 1 grupy 7.3.20 Część LXVI- Zajęcia praktyczne ze spawalnictwa dla 1 grupy Program zajęć powinien w szczególności zawierać: Spawanie metodą MAG Obróbka mechaniczna 7.3.21 Część LXVII Zajęcia w pracowni informatycznej udostępnianej uczniom na realizację zadań elearningowych. 7.3.22 Część LXVIII- Szkolenie dla nauczycieli dla 1 grupy. Program zajęć poszczególnych sekcji dostępny w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada kwalifikacje do prowadzenia odpowiedniego rodzaju zajęć w szkole ponadgimnazjalnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.4.1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.4.3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.4.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży i szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Mój start w życie zawodowe II będzie finansowana ze środków pochodzących z budżetu oraz Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-10-28
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-10-28 15:04
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)18.8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-10-28
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-10-28 15:12
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-08 12:05
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: AB.272.9.2011
Szczegółowa informacja:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst - Sekcja II pkt 1.6.

W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-08
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-08 12:01
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2011-11-08 12:07
Wyniki wyboru oferty
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-09 09:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: AB.272.9.2011
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-09
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-09 08:23
Załączniki:
  • Wyniki wyboru oferty (PDF)5.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-11-09
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-11-09 08:30
Podpisanie umowy
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-22 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: AB.272.9.2011
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-22
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-22 14:30
Załączniki:
  • Podpisanie umowy (PDF)1.8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-11-22
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-11-22 14:36
[drukuj]