AB.342-25/05 - przetarg nieograniczony
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów miasta Kamień Krajeński
data opublikowania zdarzenia: 2005-09-07 14:41
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2005-09-07
Data końca składania ofert: piątek 2005-09-23 godz. 10:00
Oznaczenie: AB.342-25/05
Szczegółowa informacja:
Starosta Sępoleński
ul.T. Kościuszki 11,89-400 Sępólno Kr.
tel.(052)388-13-00,388-13-18 fax (052)388-13-23, www.powiat-sepolno.pl
zaprasza
do udziału w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 60000 euro na kompleksową modernizację ewidencji gruntów miasta: Kamień Kraj.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kr., ul. T. Kościuszki 11, pok.17.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
- Ewa Zygmunt - Lorbiecka - tel. (052) 388-13-18 w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kr. przy ul. T. Kościuszki 11 , codziennie (oprócz sobót) w godzinach od 8.00 do 14.00
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 grudzień 2005r.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią niżej wymienione warunki:
- są uprawnieni do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz
spełniają pozostałe warunki określone w art. 22 ust 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych .
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym 3 posiadającymi
uprawnienia zawodowe w zakresie określonym art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17
maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 100,
poz. 1086 ze zm.),
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.
zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówienia w przedmiocie i o
wartości odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie,
- przyjmują warunki umowy w tym płatności określone w umowie stanowiącej
integralną część SIWZ,
- udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zamówienie,
Na spełnienie wyżej wymienionych warunków wykonawca złoży następujące dokumenty:
- wypełniony formularz oferty zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
wymaganych art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału
w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
tejże ustawy,
- aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym
warunek aktualności (dokumentu) spełnia zarówno dokument wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również
dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ
wydający w wymaganym terminie,
- umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli taka
sytuacja zaistnieje),
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności (według wzoru Zamawiającego),
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w
zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i
inwentaryzacyjnych, rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz
sporządzania dokumentacji do celów prawnych
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia (wg wzoru Zamawiającego)
- dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie zostało wykonywane
należycie,
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie :
- cena - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 37, I piętro - Sekretariat
Termin składania ofert upływa dnia 23 września 2005r. o godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 września 2005r.o godz. 10.00, w siedzibie zamawiającego.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. w związku z rozstrzygnięciem przetargu nieograniczonego na kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków miasta: Kamień Kraj informuje, że wygrała oferta Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 16, 85-082 BYDOSZCZ, której wartość brutto wynosi 65 000,00 zł.
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2009-02-17 09:07
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2005-09-26 14:23
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. w związku z rozstrzygnięciem przetargu nieograniczonego na kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków miasta: Kamień Kraj informuje, że wygrała oferta Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 16, 85-082 BYDOSZCZ, której wartość brutto wynosi 65 000,00 zł.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Konopackadata wytworzenia informacji: 2005-09-26
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2005-09-26 14:21