Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

AB.342-25/05 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów miasta Kamień Krajeński
data opublikowania zdarzenia: 2005-09-07 14:41
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2005-09-07
Data końca składania ofert: piątek 2005-09-23 godz. 10:00
Oznaczenie: AB.342-25/05
Szczegółowa informacja:
Starosta Sępoleński ul.T. Kościuszki 11,89-400 Sępólno Kr. tel.(052)388-13-00,388-13-18 fax (052)388-13-23, www.powiat-sepolno.pl zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 60000 euro na kompleksową modernizację ewidencji gruntów miasta: Kamień Kraj. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kr., ul. T. Kościuszki 11, pok.17. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: - Ewa Zygmunt - Lorbiecka - tel. (052) 388-13-18 w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kr. przy ul. T. Kościuszki 11 , codziennie (oprócz sobót) w godzinach od 8.00 do 14.00 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 grudzień 2005r. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią niżej wymienione warunki: - są uprawnieni do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz spełniają pozostałe warunki określone w art. 22 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym 3 posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie określonym art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 ze zm.), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówienia w przedmiocie i o wartości odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, - posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie, - przyjmują warunki umowy w tym płatności określone w umowie stanowiącej integralną część SIWZ, - udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zamówienie, Na spełnienie wyżej wymienionych warunków wykonawca złoży następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy, - aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności (dokumentu) spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli taka sytuacja zaistnieje), - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według wzoru Zamawiającego), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wg wzoru Zamawiającego) - dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie zostało wykonywane należycie, Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : - cena - 100 % Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 37, I piętro - Sekretariat Termin składania ofert upływa dnia 23 września 2005r. o godz. 10.00 Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 września 2005r.o godz. 10.00, w siedzibie zamawiającego. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. w związku z rozstrzygnięciem przetargu nieograniczonego na kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków miasta: Kamień Kraj informuje, że wygrała oferta Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 16, 85-082 BYDOSZCZ, której wartość brutto wynosi 65 000,00 zł.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2009-02-17 09:07
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2005-09-26 14:23
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:

Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. w związku z rozstrzygnięciem przetargu nieograniczonego na kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków miasta: Kamień Kraj informuje, że wygrała oferta Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 16, 85-082 BYDOSZCZ, której wartość brutto wynosi 65 000,00 zł. 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Konopacka
    data wytworzenia informacji: 2005-09-26
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2005-09-26 14:21
[drukuj]