Odnośniki
Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl
Treść strony
Poradnik klienta
Biuro Obsługi Klienta
Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11, I piętro, pokój 38
tel. 52 388-13-00
e-mail: bok@powiat-sepolno.pl
GODZINY PRACY STAROSTWA POWIATOWEGO
poniedziałki |
- |
7.30 do 15.30 |
wtorki |
- |
7.30 do 16.00 |
środy |
- |
7.30 do 15.30 |
czwartki |
- |
7.30 do 15.30 |
piątki |
- |
7.30 do 15.00 |
Zmiany obowiązują od dnia 1 lutego 2015 roku
Głuchoniemi klienci Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, na adres e-mail: bok@powiat-sepolno.pl na numer fax: (52)-388-13-03 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: (52) 388-13-00
ZGŁOSZENIE ZAMIARU SKORZYSTANIA Z USŁUG TŁUMACZA PJM, SJM ,SKOGN
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Deja-Dobrowolska - Sekretarz Powiatudata wytworzenia: 2018-07-04
- opublikował: Kamila Jabłońskadata publikacji: 2018-07-04 09:13