BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

  • STAROSTWO POWIATOWE »
  • Komórki Organizacyjne »
  • WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I NIERUCHOMOŚCI »

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I NIERUCHOMOŚCI

Dyrektor i Geodeta Powiatowy Wydziału Geodezji, Kartografii i Nieruchomości

Agnieszka Rembelska, pokój nr 5A, tel. +48 52 388 13 26, e-mail: gn.rembelska@powiat-sepolno.pl

Gospodarka Nieruchomościami

  • Magdalena Maluchnik, pokój nr 30, tel. +48 52 388 13 31, e-mail: gn.maluchnik@powiat-sepolno.pl
  • Karolina Begger, pokój nr 30, tel. +48 52 388 13 31. e-mail: gn.begger@powiat-sepolno.pl

Ewidencja Gruntów i Budynków

Wnioski do pobrania

  • Joanna Baczyńska, pokój nr 31, tel. +48 52 388 13 20, e-mail: gn.baczynska@powiat-sepolno.pl
  • Martyna Gumińska, pokój nr 31, tel. +48 52 388 13 20, e-mail: gn.guminska@powiat-sepolno.pl
  • Marcelina Kościelak, pokój nr 32, tel. +48 52 388 13 19, e-mail: gn.koscielak@powiat-sepolno.pl
  • Anna Kutzmann, pokój nr 32, tel. +48 52 388 13 19, e-mail: gn.kutzmann@powiat-sepolno.pl

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii

Agnieszka Rembelska, pokój nr 8a, tel. +48 52 388 13 26, e-mail: gn.rembelska@powiat-sepolno.pl

Pracownicy Ośrodka

  • Łukasz Mruk, pokój nr 4a, tel. +48 52 388 13 27, e-mail: gn.mruk@powiat-sepolno.pl
    Zakładanie kont WebEWID - Portal geodety / Portal rzeczoznawcy / Portal Projektanta / Narada Koordynacyjna / Portal Branżysty / IntraEWID
  • Bartosz Pałubicki, pokój nr 6a, tel. +48 52 388 13 22, e-mail: gn.palubicki@powiat-sepolno.pl
  • Barbara Solarek, pokój nr 8a, tel. +48 52 388 13 28, e-mail: gn.solarek@powiat-sepolno.pl

Narady Koordynacyjne

Przewodniczący

Sylwia Nowicka, pokój nr 8a, tel. +48 52 388 13 28, e-mail: gn.nowicka@powiat-sepolno.pl

Na terenie Powiatu Sępoleńskiego narady koordynacyjne przeprowadzane są za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez stronę internetową https://sepolenski.webewid.pl.

Zaleca się składanie wniosków o skoordynowanie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w formie elektronicznej na powyższej stronie w zakładce Portal Projektanta. Dostęp do portalu poprzez Login.gov.pl lub za pomocą konta założonego dla potrzeb korzystania z Portalu Projektanta

Wniosek o dostęp do Portalu Projektanta

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przesyłanie dokumentów droga elektroniczną zgodnie z art. 28bb Prawa Geodezyjnego

 

Wniosek należy przesłać na adres: gn.mruk@powiat-sepolno.pl lub gn.nowicka@powiat-sepolno.pl

Wymagane dokumenty:

  • Wniosek elektroniczny wypełniony za pomocą Portalu Projektanta
  • załącznik z propozycją usytuowania projektu sieci uzbrojenia terenu w formacie PDF podpisany elektronicznie przez projektanta/projektantów (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym), sporządzony na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub kopii aktualnej mapy do celów projektowych, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta/projektantów
  • w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub osobistym mocodawcy albo zeskanowane pełnomocnictwo wraz z informacją, iż oryginał lub urzędowo poświadczony dokument w wersji papierowej został doręczony do PODGIK w Sępólnie Kraj.
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej od udzielonego pełnomocnictwa,
  • plik w formacie .dxf w układzie geodezyjnym „2000” zawierający wyłącznie przebieg projektowanych sieci,
  • warunki techniczne, uzgodnienia lub inne dokumenty mające wpływ na przebieg narady w formacie PDF.

 

Po otrzymaniu z urzędu dokumentu obliczenia opłaty należy zapłacić i umieścić skan dokumentu w sprawie na Portalu Projektanta lub przesłać dowód uiszczenia opłaty na adres: gn.nowicka@powiat-sepolno.pl. Istnieje  również możliwość  zapłaty za pośrednictwem Portalu

Zawiadomienie o terminie narady koordynacyjnej oraz powiadomienie o możliwości odebrania odpisu protokołu z narady wraz z załącznikiem mapowym po zakończonej naradzie zostanie przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Istnieje możliwość złożenia wniosku w formie tradycyjnej oraz dostarczenie lub przesłanie wszystkich niezbędnych dokumentów do Starostwa Powiatowego w Sępólnie Kraj.

  • Wniosek o skoordynowanie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  • Oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przesyłanie dokumentów droga elektroniczną zgodnie z art. 28bb Prawa Geodezyjnego
  • propozycję usytuowania projektu sieci uzbrojenia terenu przedstawioną na planie sytuacyjnym sporządzonym na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub kopii aktualnej mapy do celów projektowych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta/projektantów - minimum dwa egzemplarze,
  • oryginał (lub poświadczona kopia) pełnomocnictwa od inwestora lub projektanta z dołączonym dowodem uiszczenia opłaty skarbowej, w przypadku, gdy z wnioskiem występuje upoważniony wnioskodawca,
  • dane elektroniczne umożliwiające precyzyjną lokalizację projektowanych sieci, w tym zapis elektroniczny projektu w formacie dxf wysłany na adres: gn.nowicka@powiat-sepolno.pl
  • warunki techniczne, uzgodnienia lub inne dokumenty mające wpływ na przebieg narady.

 

Po otrzymaniu z urzędu dokumentu obliczenia opłaty należy zapłacić i przesłać dowód uiszczenia opłaty na adres: gn.nowicka@powiat-sepolno.pl

Zawiadomienie o terminie narady koordynacyjnej oraz powiadomienie o możliwości odebrania odpisu protokołu z narady wraz z załącznikiem mapowym po zakończonej naradzie zostanie przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

 

Wniosek o przeprowadzenie narady dodatkowej.

 

Starosta Sępoleński udostępnia dane przestrzenne przy pomocy Geoportalu Powiatowego WebEWID. Dane te nie są płatne, dlatego przeciętny klient urzędu nie musi się autoryzować (logować) w systemie - wystarczy kliknąć ikonę "portal mapowy". Usługa udostępniana jest pod adresem:

WebEWID

Zawarte w Geoportalu Powiatu Sępoleńskiego  informacje oraz generowane z niego wydruki nie stanowią dokumentów w postępowaniach administracyjnych i innych. Mają one wyłącznie charakter poglądowy i mogą być wykorzystywane jedynie w zakresie przybliżonej identyfikacji i lokalizacji przestrzennej obiektów ewidencji gruntów i budynków oraz obiektów pozostałych baz danych. Kopiowanie i publikowanie danych bez zgody jest zabronione.

W związku z uruchomieniem Portalu Geodety zachęcamy wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych do załatwiania spraw drogą elektroniczną. Po złożeniu wniosku geodeta uzyska nieodpłatny dostęp do Portalu.

Wniosek o dostęp do Portalu Geodety

Wniosek o dostęp do Portalu Rzeczoznawcy

Wniosek o dostęp do Portalu Narady Koordynacyjne / Zgoda na przesyłanie dokumentów droga elektroniczną 

Wniosek o dostęp do Portalu Projektanta

Wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym 

 

SPRAWY DO ZAŁATWIENIA

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Zygmunt - Lorbiecka- Dyrektor Wydziału Geodezji (...)
    data wytworzenia: 2021-10-08
  • opublikował: Kamila Jabłońska
    data publikacji: 2010-08-04 09:30
  • zmodyfikował: Łukasz Mruk
    ostatnia modyfikacja: 2024-12-09 12:40

Rejestr zmian

  • dodanie ramki
  • 29-03-2011 - aktualizacja treści
  • zmieniono 2011-11-17 10:33 przez Kamila Jabłońska: 17-11-2011 - aktualizacja treści
  • zmieniono 2012-06-06 08:27 przez Kamila Jabłońska
  • zmieniono 2013-02-11 13:30 przez Aleksander Bonin: aktualizacja treści
  • zmieniono 2013-02-11 13:39 przez Aleksander Bonin: aktualizacja treści
  • zmieniono 2013-02-12 07:56 przez Aleksander Bonin: aktualizacja telefonów, zmiana adresów mail
  • zmieniono 2013-09-12 08:21 przez Barbara Tarlach
  • zmieniono 2014-08-13 10:44 przez Aleksander Bonin: Zmiana nr telefonów
  • zmieniono 2014-08-13 10:45 przez Aleksander Bonin: zmiana nr telefonów
  • zmieniono 2014-09-03 11:04 przez Aleksander Bonin: Zmiana nr telefonu do Barbara Tarlach
  • zmieniono 2014-09-03 12:22 przez Małgorzata Mierzyńska: aktualizacja treści
  • zmieniono 2015-01-12 10:43 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 10:44 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 10:44 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 10:45 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 10:49 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 10:52 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 10:52 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 11:28 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 11:29 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 11:31 przez Krystian Pyrc: aktualizacja danych
  • zmieniono 2015-01-12 11:34 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 11:35 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 11:41 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-01-12 11:41 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-03-11 09:23 przez Krystian Pyrc
  • zmieniono 2015-10-27 10:23 przez Krystian Pyrc: zmiana treści
  • zmieniono 2016-03-24 10:06 przez Aleksander Bonin: aktualizacja danych kontaktowych
  • zmieniono 2016-03-24 10:10 przez Aleksander Bonin
  • zmieniono 2017-01-11 09:22 przez Łukasz Mruk: Wykreślenie z Wydziału Geodezji, Kartografii i Nieruchomości pracownika Aleksander Bonin
  • zmieniono 2017-02-22 10:34 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2017-06-02 12:26 przez Łukasz Mruk: Dodano Agnieszka Rembelska
  • zmieniono 2017-10-16 10:47 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2018-07-13 12:18 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2018-07-13 12:21 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2019-12-18 13:14 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2019-12-18 13:37 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2019-12-18 13:44 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2019-12-18 13:45 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-04-20 13:44 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-06-24 08:41 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-07-08 09:43 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-07-08 09:48 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-07-08 09:51 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-07-17 12:26 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-07-17 12:44 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-07-17 12:45 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-08-04 13:46 przez Wojciech Bilski: Aktualizacja treści
  • zmieniono 2020-09-24 12:27 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-09-24 12:27 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-09-24 12:30 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-09-24 12:33 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-09-24 12:34 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-09-24 12:36 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-10-06 11:31 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-10-06 11:32 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-10-16 12:23 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-10-16 12:29 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-10-26 08:50 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2020-10-26 08:51 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2021-10-08 13:01 przez Wojciech Bilski: Aktualizacja treści
  • zmieniono 2022-05-31 09:10 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2022-06-01 09:21 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2022-09-26 10:57 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2022-09-26 11:00 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2022-10-12 11:07 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2022-10-12 11:10 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2022-10-12 11:14 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-03-07 14:20 przez Wojciech Bilski: Aktualizacja treści
  • zmieniono 2023-04-24 14:46 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-05 08:46 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-05 08:53 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-05 08:57 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-05 08:58 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-12 09:45 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-12 09:49 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-12 09:50 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-12 09:51 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-13 10:24 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-13 10:28 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-10-13 10:33 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2023-11-23 11:08 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-01-22 11:24 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-03-12 09:44 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-03-13 12:58 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-03-26 13:42 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-03-28 11:20 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 09:02 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 09:13 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 09:15 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 09:17 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 09:20 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 09:21 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 14:33 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 14:37 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 14:38 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 14:39 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 14:52 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 14:54 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 15:03 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-02 15:06 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-04-03 12:02 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-05-15 12:21 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-05-15 12:24 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-06-07 13:43 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-06-13 08:37 przez Łukasz Mruk
  • zmieniono 2024-12-09 12:40 przez Łukasz Mruk
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 00:27:11
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net