Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

AB.272.11.2011 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-09 12:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2011-11-09
Data końca składania ofert: wtorek 2011-12-20 godz. 09:45
Oznaczenie: AB.272.11.2011
Szczegółowa informacja:


Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Oficjalna nazwa: POWIAT SĘPOLEŃSKI
Krajowy numer
identyfikacyjny: (jeżeli
jest znany)
Adres pocztowy: T.Kościuszki 11
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie Kod pocztowy: 89-400
Państwo: PL
Punkt kontaktowy: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim Tel.: +48 523881300
Osoba do kontaktów: Tomasz Bondarczyk
E-mail: tomasz.b@powiat-sepolno.pl Faks: +48 523881303
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) http://www.bip.powiat-sepolno.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Inny:proszę wypełnić załącznik A.I
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Inny:proszę wypełnić załącznik A.II
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Inny: proszę wypełnić załącznik A.III
2/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inny: (proszę określić)
I.3) GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny: (proszę określić)
I.4) UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W IMIENIU INNYCH INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCYCH
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
(jeżeli tak, więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A.)
3/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego jednostek z terenu
Powiatu Sępoleńskiego
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
(a) Roboty budowlane (b) Dostawy (c) Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą
dowolnych środków,
obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą/podmiot
zamawiający
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych
form
Kategoria usług: nr
(Zob. kategorie usług w załączniku
C1)
Główne miejsce lub
lokalizacja robót budowlanych
Główne miejsce
realizacji dostawy
Główne miejsce świadczenia usług
Obszar - Powiat Sępoleński
Kod NUTS
PL613
II.1.3) Umowy ramowe
Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami
Liczba
albo (jeżeli dotyczy)liczba maksymalna uczestników
planowanej umowy ramowej
Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Czas trwania umowy ramowej:
Okres w latach: albo w miesiącach:
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:
Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli
dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT: Waluta:
albo Zakres: między i Waluta:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: (jeżeli jest znany) :
4/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01 lutego 2012 do 31 stycznia 2013 r.
dla potrzeb:
1.1. Część I – Lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe - dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów
innych niż oświetlenie drogowe
1.2. Część II - Oświetlenia drogowego - dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym, w imieniu i na rzecz jednostek
organizacyjnych Powiatu Sępoleńskiego oraz w imieniu i na rzecz niżej wymienionych Zamawiających
(występujących w imieniu własnym i jednostek organizacyjnych), na co posiada stosowne pełnomocnictwo
(podstawa prawna : art. 16 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. zwanej dalej ustawą Pzp,
tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. nr 113, poz. 759 ze zm.):
1) Gmina Kamień Krajeński
2) Gmina Sępólno Krajeńskie
3) Gmina Sośno
4) Gmina Więcbork
5) Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Więcborku
Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie dwóch odrębnych umów sprzedażowych
z Zamawiającym i podmiotami reprezentowanymi w przetargu przez Zamawiającego z Wykonawcą. Usługi
dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z operatorem systemu dystrybucyjnego
(OSD): ENEA Operator sp. z o.o.
Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo
energetyczne (Dz. U. z 2006r., nr 89, poz. 625 z późń.zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć ofertę na każdą
część.
5/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09310000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
tak nie
II.1.8) To zamówienie podzielone jest na części (w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy
wykorzystać załącznik B tyle razy, ile jest części zamówienia)
tak nie
jeżeli tak, Oferty można składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole)
tylko jednej części
jednej lub więcej części
wszystkich części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
tak nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, if applicable)
szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia powyżej 193.000 Euro
jeżeli dotyczy, Szacunkowa wartość bez VAT (proszę podać wyłącznie dane
liczbowe):
Waluta:
albo Zakres: między i Waluta:
II.2.2) Informacje o opcjach (jeżeli dotyczy)
tak nie
jeżeli tak, Proszę podać opis takich opcji:
(jeżeli jest znany) Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji:
w miesiącach: albo w dniach: (od udzielenia zamówienia)
II.2.3) Informacje o wznowieniach (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu:
tak nie
Liczba możliwych wznowień: (jeżeli jest znany) albo Zakres: między i
(jeżeli jest znany) W przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
kolejnych zamówień:
w miesiącach: albo w dniach: (od udzielenia zamówienia)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: albo w dniach: (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie
01/02/2012 (dd/mm/rrrr)
Zakończenie 31/01/2013 (dd/mm/rrrr)
6/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
1. W odniesieniu do Części I. zamówienia - dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie
drogowe - 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy 00/100)
2. W odniesieniu do Części II. zamówienia - dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego -
10.000,00 zł (dziesięć tysięcy 00/100)
Wspólne wymagania dotyczące wadium – dotyczy zarówno Części I. i II. zamówienia:
1) W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia, zobligowany jest on do wniesienia
wadium w łącznej wysokości stanowiącej sumę kwot, o których mowa w pkt. VIII.1. i VIII.2.SIWZ.
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form:
a. Pieniądzu
b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c. Gwarancjach bankowych
d. Gwarancjach ubezpieczeniowych
e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158,
z późń. zm).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer:
07816200030000011420000410 – z dopiskiem dotyczy Część I zamówienia
07816200030000011420000410 – z dopiskiem dotyczy Część II zamówienia
5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
z zastrzeżeniem zapisów pkt VIII.10. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert.
8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie
art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza.
9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
je regulujących
Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2a lub załącznik nr 2b do
niniejszej Specyfikacji.
W odpowiednich rubrykach Wykonawcy winni przedstawić ceny jednostkowe brutto sprzedaży energii elektrycznej
w zł/MWh, gdzie cena jednostkowa brutto to cena jednostkowa netto powiększona o należny podatek od towarów
i usług.
Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę powinny uwzględniać zysk Wykonawcy, oraz wszystkie inne koszty
(w tym opłaty handlowe) związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji, jak
również możliwe odchyłki wielkości poboru energii elektrycznej.
Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z Formularzem
załączonym do niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 2a i/lub załącznik nr 2b).
7/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Cena podana w Formularzu oferty stanowi cenę brutto, to jest cenę netto powiększoną o obowiązującą w
momencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
Kwoty brutto (ceny jednostkowe brutto) podane przez Wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowy
niezmienne, przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto w okresie trwania umowy tylko w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT,
b. zmiany stawki akcyzy.
Zamawiający przewiduje rozliczenie tylko w polskich złotych.
We wzorze umowy Zamawiający wskazał sposób dokonania rozliczeń za zużytą energię elektryczną, w tym
jednostki, które będą odrębnymi Płatnikami w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej.
Oznacza to, że Wykonawca wystawiać będzie faktury za zużytą energię elektryczną na Odbiorców/Płatników
faktur zgodnie z dyspozycją § 13 ust. 1 Umowy.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
(jeżeli dotyczy)
III.1.4) Inne szczególne warunki to which the performance of the contract is subject (jeżeli dotyczy)
jeżeli tak, Opis szczególnych warunków
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia (Części I. i/lub Części II. zamówienia ) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zarówno dla Części I jak i Części II) będzie dokonywana
na zasadzie spełnienia-nie spełnienia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia opisane w pkt VI. SIWZ
„Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu”. Nie spełnienie przez Wykonawcę choćby jednego z opisanych warunków, skutkować
będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust 1 ustawy Pzp.
Na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a (i/lub) 5b do SIWZ oraz dokumenty szczegółowo opisane w pkt VI SIWZ.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Jeżeli nie wskazano, że dany dokument lub oświadczenie dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie
Części I. lub II. zamówienia, należy przyjąć że obowiązek dostarczenia dokumentu, oświadczenia dotyczy
odrębnie każdej części zamówienia.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V. SIWZ Wykonawca
przedłoży:
a. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy Pzp, wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ – dotyczy Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie Części I.
zamówienia - dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe
i/lub
c. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy Pzp, wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ – dotyczy Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie Części II.
zamówienia – dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego,
8/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
d. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie) dostaw energii elektrycznej wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ, wraz z potwierdzeniem, że dostawy wykonane zostały należycie.
W przypadku wykonywania przez Wykonawcę świadczeń okresowych lub ciągłych, Zamawiający dopuszcza
wykazanie przez Wykonawcę umów niezakończonych, z zastrzeżeniem że Wykonawca wykaże, że w ramach tych
umów przed upływem terminu składania ofert wykonane zostały dostawy o wymaganym przez Zamawiającego
wolumenie.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części
zamówienia, Zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń opisanych w pkt
VI. 2. SIWZ.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
wykonawca przedłoży – dotyczy wykonawców ubiegających się o Część I. i/lub Część II. zamówienia:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a i/lub 5b do SIWZ,
b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie
wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w
zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu
składania ofert,
d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
3. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego
miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w pkt VI.2. lit. e) SIWZ,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy w miejscu
zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt VI.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem
składania ofert),
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert),
c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed
upływem składania ofert),
d. oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której
dokument dotyczy w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż
6 m-cy przed upływem składania ofert),
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt VI.2. SIWZ
(za wyjątkiem oświadczenia określonego w punkcie VI.2. a), które może być złożone przez pełnomocnika
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu tych Wykonawców),
b. wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do
reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
9/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, oświadczeń
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli
oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do uzupełnienia tych
dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu
lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
a. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b. nie wykazali braku podstaw do ich wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali
się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział w
postępowaniu tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji,
d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków,
o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków,
o których mowa w art. 24 ust. 1
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów
(jeżeli dotyczy):
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia (Części I. i Części II.
zamówienia) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące : Posiadania wiedzy i
doświadczenia
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów
(jeżeli dotyczy):
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn.
w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – to w tym czasie) potwierdzi wykonanie:
1. sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie
nie mniejszym niż 3.000 MWh - dotyczy Części I.
zamówienia
2. sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie
nie mniejszym niż 1.000 MWh - dotyczy Części II.
zamówienia
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych (jeżeli dotyczy)
tak nie
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
10/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
tak nie
jeżeli tak,Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych
za wykonanie usługi
tak nie
11/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
Negocjacyjna Niektórzy kandydaci zostali już zakwalifikowani
(w stosownych przypadkach w ramach niektórych
rodzajów procedur negocjacyjnych)
tak nie
jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy
zakwalifikowanych już wykonawców w sekcji VI.3
Informacje dodatkowe
Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do
udziału (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców
albo Przewidywana minimalna liczba i , jeżeli dotyczy, liczba maksymalna
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog
konkurencyjny)
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub
negocjowanych ofert
tak nie
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub
w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest
możliwe z oczywistych przyczyn)
kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie
opisowym
Kryteria Waga Kryteria Waga
1. _____ _____ 6. _____ _____
2. _____ _____ 7. _____ _____
3. _____ _____ 8. _____ _____
4. _____ _____ 9. _____ _____
5. _____ _____ 10. _____ _____
12/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
IV.2.2) INFORMACJE NA TEMAT AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
tak nie
(jeżeli tak, jeżeli dotyczy) Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
_____
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy)
AB.272.11.2011
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
tak nie
jeżeli tak,
Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: z dnia (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjątkiem dynamicznego systemu
zakupów) (w przypadku dialogu konkurencyjnego)
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: (dd/mm/rrrr) Godzina:
Dokumenty odpłatne
tak nie
jeżeli tak, Podać cenę (proszę podać wyłącznie dane
liczbowe):
Waluta:
Warunki i sposób płatności:
13/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 20/12/2011 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:45
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom (jeżeli
jest znany) (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
Data: (dd/mm/rrrr)
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
Dowolny język urzędowy UE
Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
PL
Inny:
_____
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta)
Do: (dd/mm/rrrr)
albo Okres w miesiącach: albo w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 20/12/2011 (dd/mm/rrrr) Godzina:
Miejscowość (jeżeli dotyczy): Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim (89-400) Sępólno Krajeńskie ul. T.
Kościuszki 11 pokój numer 38
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy)
tak nie
14/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia (jeżeli dotyczy)
tak nie
jeżeli tak,
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
VI.2) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak nie
jeżeli tak,
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
VI.3) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
W wyniku przeprowadzonego postępowania i po wyłonieniu Wykonawców poszczególnych części zamówienia,
Powiat Sępoleński, jako upoważniony Zamawiający, podpisze w imieniu własnym i podległych jednostek oraz w
imieniu i na rzecz Zamawiających wyszczególnionych w części I SIWZ, tj.:
1) Gmina Kamień Krajeński
2) Gmina Sępólno Krajeńskie
3) Gmina Sośno
4) Gmina Więcbork
5) Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Więcborku
oraz reprezentowanych przez nich jednostek umowę na:
- dostawę energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe - Część I. zamówienia oraz
odrębną umowę na
- dostawę energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego - Część II. zamówienia
Wykonawca przed podpisaniem umów dostarczy Zamawiającemu kserokopię aktualnej Koncesji na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki na okres nie krótszy niż okres obowiązywania umowy, tj. na okres nie krótszy niż do 31 stycznia
2013 r. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładać dokumentu przed podpisaniem Umowy, o ile koncesja, której
kserokopię załączył Wykonawca do Oferty na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, jest aktualna a
okres jej obowiązywania jest nie krótszy niż do dnia 31 stycznia 2013 r.
Wykonawca przed podpisaniem umów (dotyczy Części I. zamówienia oraz Części II zamówienia) złoży
Oświadczenie o zawartej generalnej umowie dystrybucyjnej z ENEA Operator sp. z o.o., której okres
obowiązywania jest nie krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. obowiązuje co najmniej do
dnia 31 stycznia 2013 r.
Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ – dotyczy
Części I. zamówienia – dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe oraz
warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ – dotyczy
Części II. zamówienia – dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego.
We wzorze umowy Zamawiający wskazał sposób dokonania rozliczeń za zużytą energię elektryczną, w tym
jednostki, które będą odrębnymi Płatnikami w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej.
Oznacza to, że Wykonawca wystawiać będzie faktury za zużytą energię elektryczną na Odbiorców/Płatników
faktur zgodnie z dyspozycją § 13 ust. 1 Umowy.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. T.Kościuszki
11 (89-400) Sępólno Krajeńskie.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Postępu 17A
15/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Miejscowość: Warszawa Kod
pocztowy:
02-676
Państwo: Polska Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587803
Adres internetowy (URL): http://www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa:
Adres pocztowy:
Miejscowość: Kod
pocztowy:
Państwo: Tel.:
E-mail: Faks:
Adres internetowy (URL):
VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
16/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa Kod
pocztowy:
02-676
Państwo: Polska Tel.: +48 224587701
E-mail: uzp@uzp.gov.pl Faks: +48 224587700
Adres internetowy (URL): http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Data wysłania automatycznie się zaktualizuje, kiedy ogłoszenie zostanie wysłane do publikacji
17/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Załącznik A
Dodatkowe adresy i punkty kontaktowe
Oficjalna nazwa: _____
Krajowy numer
identyfikacyjny: (jeżeli
jest znany)
_____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____
Państwo: _____
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów: _____
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
Oficjalna nazwa: _____
Krajowy numer
identyfikacyjny: (jeżeli
jest znany)
_____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____
Państwo: _____
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów: _____
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
Oficjalna nazwa: _____
Krajowy numer
identyfikacyjny: (jeżeli
jest znany)
_____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____
Państwo: _____
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów: _____
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
IV) ADRES INNEJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ/INNEGO PODMIOTU ZAMAWIAJĄCEGO, W IMIENIU
KTÓREJ/KTÓREGO DOKONUJE ZAKUPU INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA/PODMIOT ZAMAWIAJĄCY
Oficjalna nazwa GMINA KAMIEŃ KRAJEŃSKI Krajowy numer identyfikacyjny
( jeżeli jest znany ): _____
Adres pocztowy: ul. Odrodzenia 3
Miejscowość Kamień Krajeński Kod pocztowy 89-430
Państwo Polska
18/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
-------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
Oficjalna nazwa GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE Krajowy numer identyfikacyjny
( jeżeli jest znany ): _____
Adres pocztowy: ul. T. Kościuszki 11
Miejscowość Sępólno Krajeńskie Kod pocztowy 89-400
Państwo Polska
-------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
Oficjalna nazwa GMINA SOŚNO Krajowy numer identyfikacyjny
( jeżeli jest znany ): _____
Adres pocztowy: ul. Nowa 1
Miejscowość Sośno Kod pocztowy 89-412
Państwo Polska
-------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
Oficjalna nazwa GMINA WIĘCBORK Krajowy numer identyfikacyjny
( jeżeli jest znany ): _____
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 22
Miejscowość Więcbork Kod pocztowy 89-410
Państwo Polska
-------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
Oficjalna nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. Krajowy numer identyfikacyjny
( jeżeli jest znany ): _____
Adres pocztowy: ul. Pocztowa 2
Miejscowość Więcbork Kod pocztowy 89-410
Państwo Polska
-------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
19/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Załącznik B (1)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr 1 Nazwa Część I. – dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie
drogowe
1) Krótki opis
Dane dotyczące Części I. zamówienia – dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie
drogowe:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 283 szt.
2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej 4 510,50 kW.
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 3 758,67 MWh, z tego:
Strefa I 2 374,00 MWh
Strefa II 1 384,67 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
Wg wiedzy Zamawiającego, każdorazowo, gdy w danym obiekcie występuje grupa taryfowa B, układy
pomiarowe są dostosowane do zmiany sprzedawcy lub zostaną dostosowane na koszt zamawiających.
4. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe
stanowi załącznik nr 1 a do SIWZ.
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.02.2012 do 31.01.2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09310000
3) Wielkość lub zakres
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 3 758,67 MWh
jeżeli dotyczy, Szacunkowa wartość bez VAT (proszę podać wyłącznie dane
liczbowe):
Waluta:
albo Zakres: między i Waluta:
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia (jeżeli
dotyczy)
Okres w miesiącach: albo w dniach: (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie
(dd/mm/rrrr)
Zakończenie (dd/mm/rrrr)
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
20/ 20 ENOTICES_SPSepolno - ID:2011-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL
Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego
jednostek z terenu Powiatu Sępoleńskiego
Załącznik B (2)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr 2 Nazwa Część II. – dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
1) Krótki opis
Dane dotyczące Części II. zamówienia – dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 206 szt.
2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej 1148,00 kW
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 1 516,03 MWh,
z tego:
Strefa dzienna : 478,77 MWh
Strefa nocna : 1 037,26 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
4. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – oświetlenie drogowe stanowi załącznik nr 1 b do
SIWZ.
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.02.2012 do 31.01.2013
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09310000
3) Wielkość lub zakres
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 1 516,03 MWh
jeżeli dotyczy, Szacunkowa wartość bez VAT (proszę podać wyłącznie dane
liczbowe):
Waluta:
albo Zakres: między i Waluta:
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia (jeżeli
dotyczy)
Okres w miesiącach: albo w dniach: (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie
(dd/mm/rrrr)
Zakończenie (dd/mm/rrrr)
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-09
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-09 12:07
SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-14 13:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: AB.272.11.2011
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-14
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-14 10:17
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)43.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-11-14
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-11-14 13:38
Pytania i odpowiedzi
data opublikowania zdarzenia: 2011-12-08 09:10
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: AB.272.11.2011
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-12-08
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-12-08 08:54
Załączniki:
  • Załącznik nr 1 do specyfikacji (PDF)1.5MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-12-08
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-12-08 08:55
    • zmodyfikował: brak informacji
      ostatnia modyfikacja: 2011-12-08 09:05
  • Załącznik nr 2 do specyfikacji (PDF)441.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-12-08
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-12-08 08:56
    • zmodyfikował: brak informacji
      ostatnia modyfikacja: 2011-12-08 09:06
  • Wykaz punktów poboru - lokale i obiekty (XLS)81kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-12-08
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-12-08 08:58
    • zmodyfikował: brak informacji
      ostatnia modyfikacja: 2011-12-08 09:01
  • Wykaz punktów poboru - oświetlenie drogowe (XLS)76.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-12-08
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-12-08 08:59
    • zmodyfikował: brak informacji
      ostatnia modyfikacja: 2011-12-08 09:01
Wyniki wyboru oferty
data opublikowania zdarzenia: 2011-12-21 09:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-12-21
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-12-21 08:34
Załączniki:
  • Wyniki wyboru oferty (PDF)751.84kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-12-21
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-12-21 08:35
Podpisanie umowy
data opublikowania zdarzenia: 2012-01-13 22:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2012-01-13
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2012-01-13 21:52
Załączniki:
  • Podpisanie umowy (PDF)242.11kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2012-01-13
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2012-01-13 21:53
[drukuj]