Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

AB.272.8.2011 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Realizacja kursów językowych w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe II"
data opublikowania zdarzenia: 2011-10-28 13:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2011-10-28
Data końca składania ofert: piątek 2011-11-04 godz. 09:00
Oznaczenie: AB.272.8.2011
Szczegółowa informacja:

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla czterech 8-osobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 100h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 12 h/osobę, zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. 3.2 Szkolenia z zakresu języka niemieckiego dla dwóch 8-osobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 100h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 12 h/osobę, zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. 3.2.1 W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest także do wyposażenia słuchaczy, w co najmniej podręcznik i ćwiczenia w odpowiedniej dla długości szkolenia liczbie i na odpowiednim poziomie. 3.4 Wykonawca w cenie szkoleń opisanych w pkt. 3.1 oraz 3.2 powinien dodatkowo skalkulować: 3.4.1 Przeprowadzenie dla szkoleń opisanych w pkt. 3.1 i 3.2 egzaminu TELC** na różnych poziomach zaawansowania w ramach kursów* opisanych w pkt 3.1 i 3.2 bowiem Zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania słuchaczy objętych kursami*, 3.4.2 Koszt przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów Zamawiającemu w ramach ceny usługi 3.4.3 Fakt, że Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy 3.4.4 Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do platformy elearningowej oraz treści z zakresu odpowiednio języków obcych na okres szkoleń oraz 2 kolejnych lat szkolnych po ich zakończeniu, 3.4.5 Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie. * za kurs przyjmuje się grupowe szkolenie dla słuchaczy w wieku szkolnym (tj. 7-18 lat) finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zakończone przeprowadzeniem egzaminu TELC**, zlecone przez podmioty zewnętrzne, tj. niezależne od firmy Wykonawcy, obejmujące przedmiot i co najmniej liczbę osób opisaną w niniejszej dokumentacji przetargowej, które uczestniczyły w danym kursie jednocześnie. ** lub równorzędny, tj. spełniający łącznie co najmniej następujące kryteria: - egzamin dostępny jest na wszystkich poziomach zaawansowania wg opisu Rady Europy (ESOKJ) - ten sam certyfikat wydaje się dla zdających z zakresu co najmniej następujących języków: j. niemieckiego i angielskiego - egzamin można przeprowadzić w dowodnym terminie w trakcie roku - egzamin można przeprowadzić w miejscu w którym prowadzone jest szkolenie - egzamin mogą zdawać uczniowie bez dolnej granicy wieku - certyfikat egzaminu honorowany jest co najmniej w większości krajów UE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, iż wykonywał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 4 grupowe kursy* dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), w wymiarze 100 h/grupę z zakresu języka angielskiego lub niemieckiego, w których wzięło udział co najmniej 20 uczniów (w każdym z kursów*) wzbogacone o komponent elearningowych udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze 12h/osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC**, o wartości każdego z kursów* co najmniej 20 000,00 zł brutto. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym jeżeli wykaże, że posiada narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne, do przeprowadzenia szkoleń z wykorzystaniem komponentu elearningowego. Spełnieniem warunku jest posiadanie komponentu spełniającego wszystkie wymagania zawarte w załączniku Nr 5.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże dysponowanie osobami z wykształceniem wyższym w zakresie filologii angielskiej i niemieckiej, z przygotowaniem pedagogicznym, oraz 5 letnim stażem pracy pedagogicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.4.1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.4.3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.4.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja kursów językowych w ramach projektu Mój start w życie zawodowe II będzie finansowana ze środków pochodzących z budżetu oraz Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-10-28
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-10-28 12:14
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)13.7MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-10-28
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-10-28 12:21
Wybranie oferenta
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-07 15:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-07
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-07 14:02
Załączniki:
  • Wybranie oferenta (PDF)341.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-11-07
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-11-07 14:04
Podpisanie umowy
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-17 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: AB.272.8.2011
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-17
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-17 14:04
Załączniki:
  • Podpisanie umowy (PDF)291.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-11-17
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-11-17 14:05
[drukuj]