Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

AB.272.7.2011 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe II"
data opublikowania zdarzenia: 2011-10-26 16:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2011-10-26
Data końca składania ofert: czwartek 2011-11-03 godz. 09:00
Oznaczenie: AB.272.7.2011
Szczegółowa informacja:

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, sprzętu komputerowego (fabrycznie nowych) w ilościach i o parametrach minimalnych tj.: I. Zestaw komputerowy 48 szt. Podzespół Opis Typ komputera Komputer stacjonarny Procesor Procesor dedykowany do pracy w komputerach typu desktop Procesor musi być wyposażony w zestaw chłodzący producenta (radiator i wentylator) dwurdzeniowy, o następujących parametrach: - wykonany w technologii 45 nm - Pamięć cache L2 1MB - Częstotliwość taktowania rdzenia minimum 2.60 GHz - Magistrala FSB 800 MHz Płyta główna wspierająca wszystkie funkcje przyłączonego procesora. Obsługująca minimum 4 GB pamięci operacyjnej. Wyposażona w następujące złącza rozszerzeń: - przynajmniej 2 złącza DIMM SDRAM - co najmniej 1 złącze PCI-Express x1 - co najmniej 2 złącza Serial ATA 2 - przynajmniej 1 złącze S/P-DIF - 1 złącze czujnika otwarcia obudowy Pamięć operacyjna co najmniej 2GB DDR3, przynajmniej jeden slot pamięci wolny Przynajmniej 1 wolne złącze do rozszerzenia pamięci Porty w tylnej części komputera Komputer wyposażony w następujące gniazda na tylnym panelu I/O: - 2 gniazda PS/2 do obsługi myszki i klawiatury - co najmniej 2 gniazda USB - 1 gniazdo portu LAN RJ45 - 1 gniazdo D-Sub - 1 gniazdo DVI-D - Zestaw gniazd audio wielokanałowej karty dźwiękowej Porty w przedniej części komputera Komputer wyposażony w następujące gniazda na przednim panelu obudowy - 2 gniazda USB - 1 gniazdo do przyłączenia słuchawek i 1 gniazdo do przyłączenia mikrofonu HDD O pojemności 500 GB, z interfejsem SATA3 NCQ, oraz buforem 16MB, pracujący z prędkością obrotową 7200 obr./min Napęd optyczny Nagrywarka standardu DVD+/-RW z buforem 2 MB, pozwalający na: - odczyt nośników DVD/CD z prędkościami: 16x/48x - zapis nośników DVD-R/+R/-RW/+RW/-R DL/RAM/CD-R/CD-RW Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną, wielokanałowa Karta sieciowa Zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca pracę z prędkością 10/100/1000 Mb/s Karta graficzna układ graficzny Intel Graphics Media X4500 lub lepszy, z możliwością przydzielenia minimum 128 Mb pamięci Klawiatura Przewodowa, posiadająca minimum 102 klawisze w układzie QWERTY. Złącze USB. Mysz Przewodowa mysz optyczna USB, dwuprzyciskowa, z podkładką. Stacja kart pamięci Brak Obudowa Wyposażona minimum w: - 1 zewnętrzna zatoka 5.25 - 1 wewnętrzna kieszeń 3.5 Zasilacz Wewnętrzny, o mocy nie większej niż 200W, umożliwiający podłączenie wszystkich elementów zestawu i gwarantujący stabilność pracy komputera. Z zabezpieczeniami: przeciwprzeciążeniowymi, przeciwprzepięciowymi, przeciwzwarciowymi. Bezpieczeństwo i funkcje zarządzania - Możliwość zastosowania mechanicznego zabezpieczenia przed kradzieżą komputera. - Możliwość zastosowania mechanicznego zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem do wnętrz obudowy. Certyfikaty i oświadczenia - Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera) - Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera) - Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi, (Deklaracja CE) - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera) Oznaczenie CE umieszczone na obudowie komputera; - Certyfikat zgodności komputera z systemem operacyjnym MS Windows 7 - dołączyć do oferty certyfikat Windows Hardware Quality List z witryny firmy Microsoft Instrukcja Dla każdego zestawu w języku polskim Gwarancja 36 miesięcy gwarancji. Możliwość otwarcia obudowy komputera i dołożenia komponentów przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, bez utraty gwarancji. Możliwość telefonicznego zgłaszania usterek w serwisie producenta komputera. Wymagany okres przyjmowania zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni robocze. Serwis producenta komputera w systemie door-to-door lub przez Wykonawcę. Wykonawca musi posiadać status autoryzowanego partnera serwisowego - załączyć oświadczenie producenta komputera potwierdzające, że wykonawca posiada status autoryzowanego partnera serwisowego. System operacyjny - Licencja Windows 7 Home Premium 32bit PL - Zainstalowany na dysku twardym Windows 7 Home Premium 32bit PL - System operacyjny nie wymagający wpisywania klucza aktywacyjnego lub aktywacji poprzez Internet czy telefonicznie Sterowniki Komplet sterowników do podzespołów składowych komputera na nośnikach optycznych. Inne Możliwość pobrania aktualnych sterowników do użytkowanego komputera z dedykowanej witryny internetowej producenta komputera na podstawie numeru seryjnego użytkowanego komputera. załączyć zrzut witryny producenta komputera z niniejszą funkcjonalnością. Oprogramowanie użytkowe Dla zachowania kompatybilności z już użytkowanym oprogramowaniem wymagane jest dostarczenie komputera z zainstalowanym oprogramowaniem Microsoft Office 2010 w postaci zestawu aplikacji w języku polskim umożliwiających tworzenie dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych oraz umożliwiających bezproblemową edycję plików zapisanych w formatach docx, xlsx, doc, xls. Oprogramowanie antywirusowe Komputer wyposażony w oprogramowanie antywirusowe z funkcjami zapory (firewalla) w polskiej wersji językowej z licencją aktualizacyjną na 1 rok i z możliwością jej odpłatnego przedłużenia na kolejne lata o następujących funkcjonalnościach: - Ochrona przed złośliwym oprogramowaniem - Ochrona przez nieznanymi zagrożeniami (zabezpieczenia heurystyczne) - Rozpoznawanie i blokowanie spamu - Skanowanie nośników wymiennych - Nadzór nad dostępem dziecka do komputera - Blokowanie witryn o nieocenzurowanej treści - kontrola czasu dostępu do komputera i Internetu - Tworzenie płyt startowych komputera aby umożliwić uruchomienie komputera zarażonego wirusami - Ochrona rejestru i autostartu - Kontrola antywirusowa programu do obsługi poczty elektronicznej - Możliwość automatycznej wysyłki zarażonych plików oraz szkodliwych plików wykrytych na odwiedzanych stronach internetowych do producenta oprogramowania Monitor LCD 18,5, jasność 200cd/m2 kontrast 1000:1 rozdzielczość 1366x768 pikseli złącze D-SUB głośniki gwarancja 36 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-40 Sępólno Krajeńskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mój start w życie zawodowe II współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-10-26
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-10-26 16:18
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2011-10-26 16:37
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)12.8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-10-26
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-10-26 16:34
Unieważnienie postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2011-11-07 14:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: AB.272.7.2011
Szczegółowa informacja:

w załączniku

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
    data wytworzenia informacji: 2011-11-07
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2011-11-07 13:39
Załączniki:
  • Unieważnienie postępowania (PDF)321.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Bondarczyk
      data wytworzenia informacji: 2011-11-07
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2011-11-07 13:56
[drukuj]