logoBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

AB.272.4.2014 AB.272.4..2014 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od czwartek 2014-03-13 godz. 14:45 do piątek 2014-03-21 godz. 09:00 poniedziałek 2014-03-24 godz. 14:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania
Dostawa agregatu prądotwórczego z autostartem z szafą SZR
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-13 14:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2014-03-13
Data końca składania ofert: piątek 2014-03-21 godz. 09:00
Oznaczenie: AB.272.4.2014
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Sępólno Krajeńskie: dostawa agregatu prądotwórczego z autostartem z szafą SZR
Numer ogłoszenia: 53555 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim , ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881300, faks 052 3881303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa agregatu prądotwórczego z autostartem z szafą SZR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozruch fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego przeznaczonego do pracy wewnątrz (bez obudowy) z rozruchem automatycznym, z szafą SZR dostosowaną do mocy agregatu, do Szpitala Powiatowego im. dr A. Gacy i dr J. Łaskiego NZOZ w Więcborku ul. Mickiewicza 26, wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną. 2 Parametry agregatu -Moc podstawowa zespołu prądotwórczego PRP: 250 kVA /200 kW -Moc rezerwowa Stand-by: 275 kVA /220 kW, -Częstotliwość: 50 Hz -Liczba faz: 3 -Akumulatory rozruchowe -Prostownik buforowy akumulatorów rozruchowych, zapewniający odpowiedni do rozruchu poziom naładowania akumulatorów w czasie postoju zespołu prądotwórczego -Panel kontrolny z informacjami o podstawowych stanach pracy agregatu -Wyposażony w układ SZR umożliwiający automatyczny start generatora -max. wymiary agregatu długość x szerokość x wysokość : 3500 x 1500 x 1900 mm -Silnik wysokoprężny zapewniający uzyskanie w/w parametrów 3. Agregat prądotwórczy musi być wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej. Agregat musi posiadać wszelkie instrukcje i certyfikaty (w języku polskim), niezbędne do normalnego funkcjonowania, deklaracje zgodności CE i oznakowanie zgodności CE. 4. Obowiązki wykonawcy: 1) W ramach wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy, rozładuje oraz zamontuje i podłączy stacjonarny agregat prądotwórczy na istniejącym betonowym fundamencie zlokalizowanym w budynku agregatorowni na terenie Szpitala Powiatowego w Więcborku. Wszelkie prace montażowe muszą być przeprowadzone zgodnie z normami, przepisami prawa oraz wytycznymi. 2) Wykonawca przeszkoli 4 pracowników Szpitala Powiatowego w zakresie działania i obsługi agregatu. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję na okres 2 lat od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru. 4) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania bezpłatnych przeglądów (w okresie gwarancji) oraz reakcja serwisu w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii (telefonicznie lub pisemnie za pomocą fax lub poczty elektronicznej). Dodatkowo Wykonawca zapewni całodobową telefoniczną linię pomocy technicznej. Każdorazowo z przeprowadzonego przeglądu oraz z usunięcia awarii Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu protokół. 5) Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację techniczno - ruchową zamontowanego agregatu prądotwórczego. 5. Zamawiający wymaga dodatkowo: 1.autoryzacje wystawione przez producenta oferowanego agregatu prądotwórczego na wykonywanie jego serwisu przez Wykonawcę lub osoby którymi w tym celu dysponuje, 2.autoryzacje wystawione przez producenta oferowanego agregatu prądotwórczego na świadczenie usług sprzedaży, zaopatrzenia, montażu, uruchomienia i serwisowania oferowanego agregatu prądotwórczego, Wykonawca dostarczy kserokopie w/w dokumentów Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3.Wykonawca przed wyceną przedmiotu zamówienia może dokonać wizji lokalnej w terenie. Budynek, w którym będzie zamontowany agregat, na terenie Szpitala Powiatowego w Więcborku przy ul. Mickiewicza 26, można oglądać w godz. od 08:00 do 14:30 w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są należycie wykonywane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-13 13:13
Załączniki:
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF)12.2MB
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-13 14:46
Zmiana terminu składania ofert
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-18 12:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: poniedziałek 2014-03-24 godz. 14:00
Oznaczenie: AB.272.4..2014

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-18 11:25
Załączniki:
  • Załącznik do SIWZ (PDF)196.68kB
    Załącznik do SIWZ

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-18 11:25
Wyjaśnienia (pytania i odpowiedzi)
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-19 15:20
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: AB.272.4.2014

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-19 15:13
  • zmodyfikował: Marzena Konopacka
    ostatnia modyfikacja: 2014-03-19 15:17
Załączniki:
  • Załącznik nr 2 SIWZ (PDF)3.8MB
    Załącznik nr 2 SIWZ

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-19 15:16
Wyniki wyboru oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-27 08:20
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: AB.272.4.2014

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-27 08:15
  • zmodyfikował: Marzena Konopacka
    ostatnia modyfikacja: 2014-03-27 08:16
Załączniki:
  • Wyniki wyboru oferty (PDF)662.48kB
    Wyniki wyboru oferty

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-27 08:16
Powtórzenie czynności wyboru oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-28 13:40
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: AB.272.4.2014

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-28 13:34
Załączniki:
  • powtórzenie czynności wyboru oferty (PDF)260.08kB
    powtórzenie czynności wyboru oferty

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-28 13:34
Informacje
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-31 11:15
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: AB.272.4.2014

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-31 11:04
  • zmodyfikował: Marzena Konopacka
    ostatnia modyfikacja: 2014-03-31 11:10
Załączniki:
  • informacja 1 (PDF)320.98kB
    informacja 1

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-31 11:05
    • zmodyfikował: Marzena Konopacka
      ostatnia modyfikacja: 2014-03-31 11:05
  • informacja 2 (PDF)333.65kB
    informacja 2

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-31 11:10
Wyniki wyboru oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-31 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: AB.272.4.2014

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-03-31 11:53
Załączniki:
  • Wyniki wyboru oferty (PDF)820.62kB
    Wyniki wyboru oferty

    Metryka

    • opublikował: Marzena Konopacka
      data dodania: 2014-03-31 11:54
Zawarcie umowy
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-11 08:22
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: AB.272.4.2014
Szczegółowa informacja:

Starosta Sępoleński w związku z rozstrzygnięciem przetargu nieograniczonego na dostawę agregatu prądotwórczego z autostartem i szafa SZR informuje, że dnia 7 kwietnia 2014 r. została podpisana umowa nr AB.273.5.2014 na w/w dostawę z GENPOWER Sp. z o. o. – Buszewo 33, 62-045 Pniewy.

Metryka

  • opublikował: Marzena Konopacka
    data dodania: 2014-04-11 08:19
  • zmodyfikował: Marzena Konopacka
    ostatnia modyfikacja: 2014-04-11 08:20
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.powiat-sepolno.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=105
Stronę wygenerowano: 2025-07-17 08:48:39
Strona wygenerowana z systemu bip.net