BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM

Wyszukiwarka

:

Menu główne

Menu główne

Nawigacja

Nawigacja    MENU PRZEDMIOTOWE > Obsługa osób głuchoniemych >

Treść strony

Poradnik klienta

Biuro Obsługi Klienta

Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11, I piętro, pokój 38
tel. 52 388-13-00
e-mail: bok@powiat-sepolno.pl

GODZINY PRACY STAROSTWA POWIATOWEGO

poniedziałki

-

7.30 do 15.30

wtorki

-

7.30 do 16.00

środy

-

7.30 do 15.30

czwartki

-

7.30 do 15.30

piątki

-

7.30 do 15.00

Zmiany obowiązują od dnia 1 lutego 2015 roku


Głuchoniemi klienci Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, na adres e-mail: bok@powiat-sepolno.pl na numer fax: (52)-388-13-03 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: (52) 388-13-00


 

drukuj całą stronę

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
tel. 52 388 13 00, fax. 52 388 13 03
sepolnopow@pro.onet.pl    www.bip.powiat-sepolno.pl
Licznik odwiedzin: 5341751
ostatnia aktualizacja: 2017-11-17 13:17