Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.powiat-sepolno.pl

Treść strony

Poradnik klienta

Biuro Obsługi Klienta

Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11, I piętro, pokój 38

Dane kontaktowe

Godziny urzędowania

Godziny pracy Starostwa Powiatowego
(stan na dzień 1 lutego 2015 r.)

Dzień tygodnia

Godziny urzędowania

poniedziałek

7:30-15:30

wtorek

7:30-16:00

środa

7:30-15:30

czwartek

7:30-15:30

piątek

7:30-15:00

 


Głuchoniemi klienci Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.

Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).

Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, na adres e-mail: bok@powiat-sepolno.pl na numer fax: +48 (52) 388 13 03 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: +48 (52) 388 13 00.


 

ZGŁOSZENIE ZAMIARU SKORZYSTANIA Z USŁUG TŁUMACZA PJM, SJM ,SKOGN

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Deja-Dobrowolska - Sekretarz Powiatu
    data wytworzenia: 2018-07-04
  • opublikował: Kamila Jabłońska
    data publikacji: 2018-07-04 09:13

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 12578
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-07-04 09:14:07
baner toplayer